הבלוג פרי מוחם הקודח של אנשי נטקראפט
על שימושיות, עיצוב, טכנולוגיה וכל הדברים המעניינים באמת

Untitled design (6)

אז אחרי שעברנו את השיעור הראשון, למדנו אילו שאלות צריך לשאול כאשר מגיעים לאתר הבית ותרגלנו את המאפיינים שמייצרים חוויית קניה טובה, נעבור לשיעור הבא: הפיצ’רים שהופכים אתר בית טוב למעולה.

שיעור 3- שישה פיצ’רים הכרחיים לעמוד הבית

מה הופך עמוד בית טוב למעולה? בהרצאה זו נדבר על 6 פיצ’רים שחייבים להופיע בעמוד הבית ואיך להציג אותם בצורה אפקטיבית. נציג לכם דוגמאות של אתרים שלא משתמשים בעקרונות אלו ולמה זה בעייתי וכאלו שעושים שימוש חכם ויש מה ללמוד מהם.

שיעור 4- תוספים חשובים לעמוד הבית

לאחר שלמדנו את 6 הפיצ’רים החשובים ביותר לעמוד הבית, נלמד על 5 אלמנטים נוספים שכדאי שתכללו בעמוד הבית. אלמנטים אלו ימנעו בלבול, יקנו ביטחון וייצרו חוויית קניה טובה יותר ללקוחות הפוטנציאלים.

 

תרגולים

אז לפני שאתם סוגרים את המחשב (או הסמארטפון), אתם מוזמנים לעשות את התרגולים ולהוריד צ’ק ליסט לאתר הבית.

תמשיכו לעקוב כי בשבוע הבא נתחיל לדבר על חוויית החיפוש של המשתמש.

אתם כמובן מוזמנים להמשיך לעקוב אחרינו, להירשם לרשימת התפוצה, לראות את ההרצאות הבאות ולעשות את המטלות. נתראה בהרצאות הבאות.

לשיעור ראשון- הקדמה ומטרות עמוד הבית

לשיעור שלישי- חוויית החיפוש באתר

לשיעור רביעי- חויית השיטוט באתר



תגובה אחת לפוסט ”UX Design for eCommerce- עמוד הבית (חלק 2)“

  1. נראה מעולה.

    הערה קטנה, אי אפשר לצפות בוידאו במסך מלא ואז קשה לראות חלק מהדוגמאות.

לכתוב תגובה

(חובה לפחות לרשום שם!!!)

(...אף אחד לא יראה את זה)

(תפרסם/י את עצמך! שידעו מאיפה את/ה!)