הבלוג פרי מוחם הקודח של אנשי נטקראפט
על שימושיות, עיצוב, טכנולוגיה וכל הדברים המעניינים באמת

Copy of מכבידנט

אמל”ק: סיכום אירוע UX on Beer במצגות, בוידאו (לייב של פייסבוק) ובתמונות. על מהפיכת הבוטים, על איך מגדר משפיע על אפיון מוצר, סיפורי משתמש ליצירת מוצרים טובים יותר, קבלת החלטות בעולם וירטואלי ועל אפיון אתר וואלה! החדש.

אנשים טובים, חוויית משתמש ובירות, ככה אנחנו אוהבים את האירועים שלנו! אז כמו תמיד אנחנו שמחים לשתף את ההרצאות למי שהיה ורוצה להיזכר או למי שפספס ורוצה להיות בעניינים :)

שירה ויינברג- מי הבוט?

אחד הטרנדים העולים בתקופה האחרונה הוא תחום הבוטים. בוטים צצים כמו פטריות אחרי הגשם – אם מדובר בבוט של yes, בבוטים בינלאומיים שעוזרים לנו בעולם העסקי, או בבוטים שמטרתם העיקרית היא פשוט לנהל איתנו שיחה ויש להם אישיות של ממש. מצד שני – אנחנו רק בהתחלה. מהי מהפכת הבוטים? מה גורם לה להתפרץ דווקא עכשיו והאם בוטים הולכים להשתלט על העולם?

על שירה- מנהלת מוצר במיקרוסופט, נושמת חוויית משתמש ואוהבת משתמשים ואנשים באופן כללי. עובדת בשנים האחרונות על קורטנה, העוזרת האישית הדיגיטלית של מיקרוסופט, ובחודשים האחרונים מתמקדת בנוכחות של קורטנה בעולם הבוטים. בעלת ניסיון של 13 שנה בעולם ההייטק, בתחילה כמהנדסת תוכנה ובהמשך בתחום המוצר. שותפה מייסדת של ארגון LeadWith לקידום נשים בטכנולוגיה.

ההרצאה בפייסבוק לייב

לירז מרגלית- Are we in control of our online decisions?

הצצה למתרחש במוחו של הגולש והבנת הגורמים הלא מודעים מאחורי קבלת ההחלטות בעולם הוירטואלי, כיצד מתבצע עיבוד המידע באונליין, מה חשוב לחשוף למשתמשים ואיזה מידע עדיף להסתיר, כיצד מבחינים בין כוונות שונות של משתמשים והאם תכונות אישיות משפיעות על תהליך הרכישה.

ד”ר לירז מרגלית, Clicktale, הפסיכולוגית של האינטרנט, מתמחה בקוגניציה, נוירופסיכולוגיה וקבלת החלטות. נבחרה לאחד האנשים המשפיעים ביותר בשנת 2016 על האופן שבו אנחו מבינים היום התנהגויות במרחב המקוון (OBE – Online Behavior Excellence Award) מרצה בבינתחומי ובכנסים ברחבי העולם.

BPX_4794

רן לירון- מוצרים מונחי משתמש

כשעובדים על מוצרים מורכבים, קל מדי לשקוע בהתעסקות ב”איך” וקצת לשכוח את ה”למה”. קל מדי להתמקד במוצר, בפתרון, בתצוגה – ואיפשהו בדרך לאבד את המיקוד במשתמש ובערך שאנחנו מכוונים לספק לו. אחת הדרכם להתמודד עם בעיה זו היא באמצעות שימוש מושכל ב- סיפורי משתמש (User stories), בהרצאה דנו באופן היצירה של סיפורי משתמש, כיצד ניתן ליצור אותם באופן אפקטיבי, במה הם נבדלים ממתודולוגיות אחרות של ניהול מוצר –  וכיצד ניתן לעשות בהם שימוש בכדי ליצור מוצרים טובים יותר.

על רן- מוותיקי תחום ה-UX בארץ. רן היה ממקימי Netcraft Academy. לאחר מכן הקים והוביל את קבוצת ה-UX בחברת NICE. כיום רן מנהל את תחום ה-UX בחברת Varonis ומשמש כמנטור UX ב-Google Launchpad.

הרצאה בפייסבוק לייב

אביב גרוס אלון- הוא משתמש והיא משתמשת – על מוצרים זהים ומשתמשותים שונים (טכנולוגיה ומגדר)

כולם מדברים על עיצוב ממוקד אישי, והתאמה למגדר היא חלק עיקרי בתהליך הזה. בהרצאה, דנו מהם הדברים שעלינו לקחת בחשבון בעת תהליך האפיון? איך נאפיין מוצרים תוך חשיבה על התאמה למגדר המשתמשים והמשתמשות יחד? ואיפה עובר הקו הדק בין מוצר מותאם לבין מוצר שנופל לסטריאוטיפים?

על אביב-אביב גרוס-אלון, מאפיינת UX בבזק, חברת צוות בנטקראפט. אקטיביסטית ואמא לנעמי ולרות; מאמינה שהאישי הוא הפוליטי.

הרצאה בפייסבוק לייב

אמיר שילה- התוכן הוא המוצר

במהלך 2014-2015 עבר אתר וואלה! NEWS “מתיחת פנים” משמעותית, שכללה שדרוג טכנולוגי, מעבר למבנה רספונסיבי ועיצוב מחדש של כל ערוצי התוכן. כמי שהוביל את תהליך האפיון בפרויקט, אמיר הציג כמה מהקשיים והדילמות הייחודיים שטמונים באפיון ועיצוב מוצרי תוכן בקנה מידה גדול, המיועדים למיליוני משתמשים, והציג כמה מהפתרונות שבהם בחרו.

על אמיר- עיתונאי, עורך ואיש תוכן, שמלווה את תעשיית התוכן המקוון בישראל מראשית דרכה בתחילת העשור הקודם. במרוצת השנים עבר בהדרגה מתחום העריכה והתוכן לתפקידי ניהול מוצר ואפיון, וכיום משמש כמאפיין חוויית משתמש ב-Netcraft.

נתראה באירוע הבא

תודה רבה לכל מי שהגיע וכמובן למרצים המעולים שעשו לנו את הערב. אתם מוזמנים להציץ באלבום התמונות של האירוע, לתייג, לחבב ולשתף.

אתם חושבים שאתם יכולים לעמוד על הבמה שלנו ויש לכם נושא סופר מעניין? שלחו לנו מייל ל- liorsh@netcraft.co.il

אתם מוזמנים לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק שלנו שם אנחנו מפרסמים עדכונים על האירועים שלנו.



2 תגובות לפוסט ”בוטים, סיפורי משתמש ואפיון מוצר שהוא בעצם תוכן- סיכום אירוע חוויית משתמש“

  1. ריכוז מעולה של מצגות
    תודה :)

  2. כל הכבוד על ההשקעה, תודה רבה :)

לכתוב תגובה

(חובה לפחות לרשום שם!!!)

(...אף אחד לא יראה את זה)

(תפרסם/י את עצמך! שידעו מאיפה את/ה!)