IDI היא חברה בורסאית ישראלית, מחברות הביטוח הגדולות במדינה. החברה, אשר מובילה בישראל את מודל הביטוח הישיר מאז 1996, הינה בעלת שווי שוק מעל 2 מיליארדי שקלים. החברה מוכרת לצרכנים ישראלים תחת מספר מותגים, כמו "ביטוח ישיר" ו-"9,000,000"
IDI היא חברה בורסאית ישראלית, מחברות הביטוח הגדולות במדינה. החברה, אשר מובילה בישראל את מודל הביטוח הישיר מאז 1996, הינה בעלת שווי שוק מעל 2 מיליארדי שקלים. החברה מוכרת לצרכנים ישראלים תחת מספר מותגים, כמו "ביטוח ישיר" ו-"9,000,000"
IDI מספקת ללקוחותיה שירות ברמה הגבוהה ביותר בזכות מודל נטול מתווכים. החברה לא עובדת עם סוכני ביטוח, כי אם מוכרת את הביטוחים שלה ישירות. ובעשרים השנים האחרונות, מותגיה זוהו בעיקר עם מספרי טלפון קליטים של מוקדים טלפונים.
IDI פנתה לנטקראפט כדי לייצר חוויה דיגיטלית טובה מספיק כדי להחליף את מוקדי המכירה הטלפוניים שלה – הן מבחינת קלות השימוש והן מבחינת היכולת לענות על דרישות הפונים. עבור IDI, מטרתה של הנוכחות הדיגיטלית כיום היא לקחת את שרביט ההובלה מהמוקדים האנושיים, ולהפוך לדרך העיקרית בה אנשים רוכשים ביטוח דרכה.
מומחי נטקראפט ניתחו את חווית המשתמש הסטנדרטית של IDI, ועיצבו נוכחות דיגיטלית מודרנית שמטרתה המוצהרת לייצר חווית שימוש נגישה לפחות ברמה של מוקדן אנושי, אם לא יותר מכך. תכננו ועיצבנו את ארכיטקטורת המידע, ממשקי רכישה וחוויות התמיכה של האתרים.
היות ו-IDI מפעילה מספר מותגים, פיתחנו את ארכיטקטורת האתרים כך שתהיה אגנוסטית למותג, ותאפשר שימוש באותה המערכת עבור מספר מותגים שונים, באמצעות "סקינים" ויזואליים.
אחת הסיבות להצלחתנו היא גישת קצה-לקצה של נטקראפט. עבור IDI, לא רק יצרנו את הנוכחות הדיגיטלית אלא גם טייבנו אותה באמצעות ניתוח ואופטימיזציה של תהליכי המרת לקוח.
על מנת להגיע לתוצאות טובות, שילבנו בתהליך את כל אנשי הפרוייקט הרלוונטיים, ועבדנו יחד כדי לשפר כל נקודה וכל רכיב שיכולים להקטין את החיכוך בין המשתמשים לבין האתרים, ובכך לשפר את אחוז ההמרות.
יצרנו שפת מוצג מלאה עבור הגרסאות הדיגיטליות של מותגי IDI. הדבר כלל הן עיצוב זהות דיגיטלית עבור כמה מהמותגים, והן ניהול ארט עבור הרכיבים הגרפיים של הפרוייקט.