Ynet הושק ב-2000 על ידי "ידיעות אחרונות" והפך לאורך השנים לאתר החדשות הנצפה ביותר בישראל. בעקבות התחרות בשוק, Ynet פנו אלינו עם רצון לעיצוב מחדש של האתר והאפליקציה. העבודה בפרויקט כללה סקר רחב היקף, ראיונות משתמשים, חשיבה עיצובית ועיצוב חזותי מחדש.
Ynet הושק ב-2000 על ידי "ידיעות אחרונות" והפך לאורך השנים לאתר החדשות הנצפה ביותר בישראל. בעקבות התחרות בשוק, Ynet פנו אלינו עם רצון לעיצוב מחדש של האתר והאפליקציה. העבודה בפרויקט כללה סקר רחב היקף, ראיונות משתמשים, חשיבה עיצובית ועיצוב חזותי מחדש.
בעזרת הפרויקט אנו מאמינים שנוכל להבליט את התכונות החזקות ביותר של Ynet כמו מיידיות, אמינות ואחריות ובנוסף שדרוג לעבר מערכות טכנולוגיות חדשות.
התהליך כלל סקר רחב היקף בקרב מנהלים וצוותי ניתוח. כמו כן נערך מחקר ובדיקות משתמשים במקביל. מכיוון שזהו פרויקט בקנה מידה גדול ניתנה עדיפות למשימות ספציפיות והוחלט להשיק את דף הבית החדש עם מספר כתבות בתור MVP.
חלק משמעותי מהפרויקט כלל מחקר משתמשים מקיף במשרדינו. המחקר כלל מספר משתתפים רב ומגוון רחב של שאלות שבעזרתן מופו כלל צרכי המשתמשים. בנוסף לכך הוסקו תובנות חשובות שעזרו לנו להמשך הפרויקט.
לאחר השקת דף הבית בתצורת MVP, ערכנו בדיקת משתמשים וראיונות נוספים אשר הובילו לתובנות חדשות.
ייצור ממשק חדש ונוח יותר הינו מטרה מרכזית בפרויקט, כמו כן, היה לנו חשוב לשמור על הקו העיצובי המזוהה עם Ynet ועל בסיסו להוסיף נקודות טכנולוגיות חדשות.
Ynet חוצה קהלי יעד מגוונים בחברה הישראלית ואנחנו ב-Netcraft לקחנו חלק בעיצוב ואפיון מחדש של הפלטפורמות הדיגיטליות המרובות שלה, במטרה שהמשתמש ייהנה מחווית גלישה אולטימטיבית.
המשכנו לשפר ולעצב מחדש דפים נוספים בתוך Ynet, והוספנו פיצ'רים חדשים לחווית משתמש טובה יותר. בנוסף, הרחבנו את עבודתנו למערכות פנימיות של החברה. כמו כן, החלה עבודה על חברות בת נוספות של חברת "ידיעות אחרונות" כגון: בלייזר, פנאי פלוס, מנטה ועוד.